بنارویه شناسی (قسمت پنجم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 تير 1390
بازدید : 1776
نویسنده :

به نام خدا

سلام،سلام به شما عزیزانی که به این وبلاگ سر زدید

حتما شنیدید که بعضی شهر ها به اسم های خاصی معروف اند مثلا فلان شهر به دار المومنین یا فلان شهر به پایتخت فرهنگ و... توی این فکر بودم که برای بنارویه چه اسمی مناسب است از دید خودم به شهر نگاه کردم ؛خب شهر بنارویه یک منطقه کاملا شیعه نشین در لارستان می باشد.در مراسمات مذهبی سنگ تمام می گذارند(حتما مراسمات محرم،رمضان،شعبان را دیده اید)از طرفی مساجد مملو از نمازگزار ومراسمات مذهبی و دعا خوانی فراوان تا آنجا که در مسجد صاحب الزمان هر هفت شب هفته دعای ائمه خوانده می شود به نظرم رسید می توان به این شهر ((بیت ایمان،بیت الشیعه،دارالمومنین و...))از این قبیل نامید.اما یادم اومد نه،اونقد هم شهر پاک و سالمی نیست؛

تا چند وقت پیش حمله اراذل اوباش  به پارک بادی داشتیم(چه افتضاحی) حمله به اتوبوس های لار و اتوبوس هایی که از جاده آب باریک می گذشتند داشتیم (برادران اراذل فکر می کردند هنوز توی دوران هخامنشیان و عصر صفوی زندگی می کنیم) و...از این قبیل مزاحمت ها،به نظرم رسید (دارالاشرار )هم بد نیست.من که باورم نمی شد اوضاع بنارویه تا این حد خراب باشه ،توی ماشینی نشسته بودم راننده به من گفت :آبکی چی واسه فروش دارید .البته این دوستان اراذل به لطف خدا به مرور از بین میرن عده ای از آنها الان در زندان لار به سر می برن و چند تن از اونها به سوی خداوند عادل سفر کردند عده ای هم هستند که امیدوارم اگه قابلیت هدایت دارند خدا هدایتشون کنه،وگرنه وجودشان از این عالم و این شهر پاک گردد.

البته همه جا همینطوره...

اومیدوارم این متن باعث رنجش خاطر کسی نگردد

نوشته :حمید رضا  





:: موضوعات مرتبط: بخشهاي لارستان بزرگ , ,
:: برچسب‌ها: "لارستان کهن"بنارویه"اسامی خاص" ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شهروند در تاریخ : 1395/8/1/6 - - گفته است :
آقای حمید رضا سلام
چنین اظهار نظری در مورد جوانان بنارویه یک جفای به تمام معناست
چرا از جوانان غیور و دلاور که در جبهه ها بودند و از شهدا حرفی نمی زنید
چرا فقط منفی بین هستید آنقدر نکات مثبت دارند ولی متاسفانه شما نکات مثبت و خونگرمی جوانان نادیده گرفتید

<-CommentGAvator->
ابولفضل شیرازی در تاریخ : 1392/11/27/bazigar - - گفته است :
با سلام به همه اولا وبلاگتو پشت صفحش درست کن پشت صفحش مشکیه چش آدم در میاد

دوما بنارویی حرف زور سرش نمیشه بدون برای چی شیشه ماشین شکوندن

بنارو همه چیش قشنگه

آدمای کاملا با معرفت ، غیرتی،با مرام،اهل دل و... داره

همه جا خوب و بد هست.
پاسخ: با نظر شما موافقم ادم خوب و بد همه جا هست بنارویه هم شهر زیباییه با مردمانی خوب... پشت صفحه هم به چشم سعی خودمو می کنم

<-CommentGAvator->
حمید در تاریخ : 1391/2/18/1 - - گفته است :
با عرض سلام خدمت همشهری عزیز،من بنارویه و بنارویی رو دوست دارم و تا جایی که جا داشته باشه احترامشون میکنم چه توی بنارویه و چه خارج از بنارویه،و تشکر هم میکنم که به این وبلاگ سر زدی،دوست عزیزی که خودتو معرفی نکردی بزار بین خودمون بمونه بنارویه تعریفی نیست،حقیقت هم تلخه،امیدوارم اوضاع و احوال شهرمون روز به روز بهتر بشه ،من از همین جا از هییت فاطمیون تشکر میکنم که داره جوونا رو جمع و جور میکنه ولی بازم از این کارها کمه،دوست عزیز اگه در این قسمت از شهرمون انتقاد کردم جاهای دیگه حسابی سنگ تموم گذاشتم.این همه وبلاگ داریم ولی برو سر بزن هیچکدوم به کاملی اینجا نیست.دوست گلم کار من از گوش دادن به تهدید گذشته،مگه اینکه مدیر وبلاگ بخواد تغییرش بدم.بازم تشکر میکنم که به وبلاگ سر زدی بازم سر بزن و اگه از بنارویه بیشتر اطلاع داری خودت هم دست به کار بشو از شهر عزیزمون بنویس

<-CommentGAvator->
یه بنارویی در تاریخ : 1391/2/18/1 - - گفته است :
خب ادم ناحسابی این چه مطلبیه که گذاشتی؟؟؟!!!!
یعنی لار و جاهای دیگه دنیا ارذل و اوباش نداره؟؟؟
چرا کاری میکنید که همه به چشم بد به بنارویی و بنارویه نگاه کنن؟؟
مگه بنارویی نیستی؟؟ عرقت به شهرت همینقده؟؟
واقعا جای تاسف داره...
این همه خوبی بنارو و بنارویی داره برداشتی زشتیاش رو میگی؟؟؟
کم کار فرهنگی میشه؟؟

دوست عزیز شما خواسته یا ناخواسته دارید به بنارو و بنارویی توهین میکنید، لطفا این پستتون رو درست کنید وگرنه (تهدید نیست) وبلاگتون رو به راحتی اب خوردن هک میکنم و اونوقته که چیزایی که دوست ندارید رو تو وبلاگتون مشاهده میکنید...
(بازم میگم تهدید نیست ولی شما هم احترام بزارید...)
با تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com